اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

محمودی شاه‌نشین در نطق میان دستور:

بیش از ۳۵ درصد آب‌های تولیدی در لوله‌های فرسوده هدر می‌رود

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت رسیدگی به مشکل کمبود آب شرب و کشاورزی شهریار، قدس و ملارد تاکید کرد.

بیش از ۳۵ درصد آب‌های تولیدی در لوله‌های فرسوده هدر می‌رود

به گزارش حوزه پارلمان خبرگزاری به نقل از خانه ملت، محمد محمودی شاه‌نشین ، در نشست علنی امروز (یکشنبه،7 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور با سلام و درود به شهدا و با سلام به مقام معظم رهبری و مردم عزیز ایران گفت:مردم شهریار، باغستان، نصیرآباد، اندیشه،وحیدیه، امیریه، شاهدشهر، صباشهر، سرآسیاب، صفادشت، ملارد و اختر آباد با جمعیت بالای یک و نیم میلیون نفر فقط یک نماینده در مجلس دارد.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:همکاران دولت و مردان ساعی باید توجه کنند که اقتصاد خط مقدم و اولویت اول است باید تمامی تصمیمات تحت‌الشعاع وضعیت اقتصادی باشد آیا تفکیک وزارتخانه عدم صدور حکم صندوق تأمین اجتماعی و شش ماه سرپرست غیرقانونی همسویی با حل مشکلات اقتصادی کشور را دارد.

این نماینده مردم در مجلس افزود:در حال حاضر اقتصاد خط مقدم کشور است باید همه تصمیمات تحت‌الشعاع وضعیت اقتصادی کشور باشد، آیا تفکیک وزارتخانه، عدم صدور حکم بزرگ‌ترین صندوق رفاهی، اقتصادی و بیمه کارگری کشور یعنی صندوق تأمین اجتماعی و شش ماه سرپرستی غیرقانونی همسویی با حل مشکل اقتصادی کشور است؟

 عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی افزود:آیا استفاده از بازنشستگان در مجموعه اداری شرکت‌های وابسته به تأمین اجتماعی و تعطیلی پروژه‌های درمانی، عدم ارائه راه‌حل برای تأمین ارز مورد نیاز بخش صنعت و تولید با حل مشکلات اقتصاد همسو است؟

محمودی شاه‌نشین با قدردانی از حضور استاندار تهران در حوزه انتخابیه‌اش و بررسی مشکلات توسط استاندار، افزود: ضروری‌ترین موضوع برای زندگی، آب است. بی‌آبی در روستاها و شهرهای حوزه انتخابیه‌ام چه در آب شرب و چه در آب کشاورزی مشهود است.

وی با قدردانی از فرماندار شهریار برای تهیه چند ژنراتور برای رسیدگی به مشکل کمبود آب منطقه، گفت: هر روز در شهریار و ملارد درختی از تشنگی خشک می‌شود. جای تأسف است که وقتی می‌توان با کمی دلسوزی با اقدام به موقع مشکلات را حل کرد چرا باید غافل باشیم؟

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:آب شرب شهرها و روستاهای غرب استان تهران از ذخایر زیرزمینی تأمین می‌شود و با استفاده از پمپ‌های برقی استخراج و از منابع توزیع می‌شود. اکنون با قطع شدن برق، مردم حوزه انتخابیه از بی‌آبی که حاصل بی‌تدبیری و عدم پیش‌بینی برای تهیه چند دستگاه مبدل دیزلی است، دچار مشکل هستند.

محمودی شاه‌نشین تصریح کرد: جای تأسف دارد که بیش از ۳۵ درصد آب‌های تولیدی در شبکه‌های و لوله‌های فرسوده آب به هدر می‌رود و هیچ کس به فکر ترمیم نیست. در بخش آب کشاورزی هم این موضوع وجود دارد.‌ آب‌های حاصل از کارکرد تصفیه‌خانه‌های شهریار، قدس، ملارد و شاهد شهر به هدر می‌رود. تاکنون شاهد هیچ اقدام عملی برای بازگشت این آب‌ها نبوده‌ایم. وزارت نیرو، شرکت آب و فاضلاب، سازمان آب و جهاد کشاورزی همه در خواب هستند. از تلاش‌های دولت برای احداث پروژه‌های درمانی و عمرانی در حوزه انتخابیه خود تشکر می‌کنم.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی افزود:از تعریض جاده چیتگر و رسیدگی به کارهای پل‌های شهر قدس قدردانی می‌کنم امیدوارم با همدلی و برنامه‌ریزی مشکلات حل شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول